Ders Tanımları
MGMT 431
Bu ders ticari kurumların asıl amacı olan kar yapmanın yanında Insana ve Gezegene karşı olan sorumluluğu ve etkisini göz önüne alan daha geniş bir bakış açısı sağlamaktadır. Dersin programı ulusal ve uluslararası bağlamda iyi KSS uygulamalarına götüren bileşik unsurların analizini yapmayı amaçlar. Insan hakları yaklaşımı kullanılarak- iş ve işçi haklarından insan hak ve özgürlüklerine, çevre haklarından yolsuzluk karşıtlığına - KSS nin nasıl kurumların ayrılmaz bir parçası olabileceğini göstermektedir. Hatalı ve başarılı birçok farklı kurumsal deneyimler, sınıf içinde rol oynamalar ve tartışmalar çerçevesinde analiz edilip keşfedilir. Bu dersin sonunda öğrenciler KSS denetimi ve KSS Projesi yapabilir olurlar.
MGMT 451
Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.
MGMT 454
Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.
MGMT 457
Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.
MGMT 490
MGMT 450
Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.
MGMT 453
Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.
MGMT 456
Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.
MGMT 459
Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.
MKTG 201
Dersin amacı pazarlamanın temellerini ve pazarlama çevresini anlamaktır. Pazarlama stratejileri, dilimlendirme, hedefleme, konumlandırma, bireysel ve örgütsel tüketici davranışı ve pazarlama bilgi yönetimi gibi konuları içermektedir. Pazar karmasının planlanması: Ürün, Fiyatlandırma, Yer/Dağıtım, tutundurma/iletişim stratejilerinin oluşturulmasını içermektedir.
MGMT 432
Ekonomik, sosyal, çevresel ve ahlaki açılar dahilinde ticari kurumların sorumlulukları. Paydaş (ör. tüketiciler, çalışanlar, yatırımcılar vb.) bakış açısı ile kurumsal sorumluluğun itibar ve ticariçıktılar üzerindeki etkileri. Sürdürülebilir ticari sonuçlar için katılımcı iş modelleri ve ortak değer yaklaşımı.
MGMT 452
Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.
MGMT 455
Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.
MGMT 458
Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.