Ders Tanımları

MGMT 431

Bu ders ticari kurumların asıl amacı olan kar yapmanın yanında Insana ve Gezegene karşı olan sorumluluğu ve etkisini göz önüne alan daha geniş bir bakış açısı sağlamaktadır. Dersin programı ulusal ve uluslararası bağlamda iyi KSS uygulamalarına götüren bileşik unsurların analizini yapmayı amaçlar. Insan hakları yaklaşımı kullanılarak- iş ve işçi haklarından insan hak ve özgürlüklerine, çevre haklarından yolsuzluk karşıtlığına - KSS nin nasıl kurumların ayrılmaz bir parçası olabileceğini göstermektedir. Hatalı ve başarılı birçok farklı kurumsal deneyimler, sınıf içinde rol oynamalar ve tartışmalar çerçevesinde analiz edilip keşfedilir. Bu dersin sonunda öğrenciler KSS denetimi ve KSS Projesi yapabilir olurlar.

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3

MGMT 451

Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3

MGMT 454

Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3

MGMT 457

Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3

MGMT 490

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3

MGMT 450

Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3
Ön Koşulu: SENIOR LEVEL STUDENTS

MGMT 453

Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3

MGMT 456

Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3

MGMT 459

Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3

MKTG 201

Dersin amacı pazarlamanın temellerini ve pazarlama çevresini anlamaktır. Pazarlama stratejileri, dilimlendirme, hedefleme, konumlandırma, bireysel ve örgütsel tüketici davranışı ve pazarlama bilgi yönetimi gibi konuları içermektedir. Pazar karmasının planlanması: Ürün, Fiyatlandırma, Yer/Dağıtım, tutundurma/iletişim stratejilerinin oluşturulmasını içermektedir.

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3
Ön Koşulu: CPAP 100 OR CPAP 150 OR CPAP 101 OR DOS 171

MGMT 432

Ekonomik, sosyal, çevresel ve ahlaki açılar dahilinde ticari kurumların sorumlulukları. Paydaş (ör. tüketiciler, çalışanlar, yatırımcılar vb.) bakış açısı ile kurumsal sorumluluğun itibar ve ticariçıktılar üzerindeki etkileri. Sürdürülebilir ticari sonuçlar için katılımcı iş modelleri ve ortak değer yaklaşımı.

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3

MGMT 452

Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3

MGMT 455

Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3

MGMT 458

Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3

MGMT 495

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:1.5