Ders Tanımları
OPSM 450
Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.
OPSM 359
Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.
OPSM 356
Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.
OPSM 353
Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.
OPSM 350
Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.
OPSM 402
Kalite planlaması ve analizi: kalite tanımı, önemi ve ölçümü; grafik ve istatistiki yöntemlerle kalite iyileştirilmesi; toplam kalite yönetimi
OPSM 357
Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.
OPSM 354
Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.
OPSM 351
Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.
OPSM 302
Hizmet yönetiminin zorluklarına genel bir bakışın ardından temel problemlerin detaylı bir şekilde ele alınması: Hizmet süreç şemaları ve süreç analizi. Kapasite ve talep yönetimi. Getiri yönetimi. Hizmet performans ölçümleme teknikleri. Hizmet kalitesi, hizmet garantileri ve hizmet seviyesi anlaşmaları. Müşteri ilişkileri yönetimi.
OPSM 410
Bir işletmenin çevresel etkenler ve pazar koşulları ile uyumlu bir iş stratejisi geliştirebilmesinin temel koşulu işletmenin fonksiyonlarının geliştirilecek stratejiyi destekleyebilecek kaynaklara sahip olmasıdır. Üretim stratejisi, vaka çalışmaları ile, ürün ve hizmet üretiminde kullanılan kaynakların işletmenin iş stratejisini en iyi şekilde desteklemek üzere yapılandırılması ve yönetilmesi üzerine yoğunlaşmaktadır. İş stratejisinin geliştirilmesinde üretim sisteminin yeteneklerinin göz önüne alınmasının ve üretim stratejisi ile pazarlama ve finans gibi diğer fonksiyonel stratejiler arasındaki içsel uyumun önemi de üzerinde durulan konular arasında yer almaktadır.
OPSM 358
Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.
OPSM 355
Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.
OPSM 352
Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.
OPSM 305
Satın alma, üretim, ürün ve hizmetlerin dağıtımı gibi tedarik zinciri içerisinde yer alan süreçlere süreç bakış açısını benimsemiş bütünleşik yaklaşım. Tedarik zincirlerinde stratejik ve operasyonel problemlerin ele alınması: tedarik zincirinde performans, tedarik zincirinde koordinasyon, dağıtım ağının yönetilmesi, koordine edilmiş ürün ve tedarik zinciri yapısı tasarımı, tedarik zincirinde teknoloji ve e-ticaret, envanter yönetimi.