Ders Tanımları

MKTG 403

Müşteri ilişkileri yönetimi dersi (MİY) firmalarda tüketici odaklı pazarlamanın temelleri ve uygulanması üzerine odaklanmıştır. Müşteri veritabanlarının yaratılması ve sürdürülmesi, müşteri hayat boyu değeri, müşteri ilişkileri yönetiminde kullanılan veri madenciliği teknikleri gibi konular işlenmektedir.

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3
Ön Koşulu: MKTG. 201 and QMBU. 301

MKTG 303

Reklam ve Tanıtım, Reklam planlanması ve değerlendirilmesi ile diğer tip tanıtım stratejilerine ve uygulamalarına odaklanır. Bütünleşik pazarlama iletişimleri, stratejik planlama, yaratıcı özet, tüketici davranışı ve iletişim süreciyle ilgili bakış açıları, yaratıcı strateji, medya planlaması ve etkililiğinin ölçülmesi incelenen konular arasındadır.

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3
Ön Koşulu: MKTG. 201

MKTG 201

Dersin amacı pazarlamanın temellerini ve pazarlama çevresini anlamaktır. Pazarlama stratejileri, dilimlendirme, hedefleme, konumlandırma, bireysel ve örgütsel tüketici davranışı ve pazarlama bilgi yönetimi gibi konuları içermektedir. Pazar karmasının planlanması: Ürün, Fiyatlandırma, Yer/Dağıtım, tutundurma/iletişim stratejilerinin oluşturulmasını içermektedir.

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3
Ön Koşulu: CPAP 100 OR CPAP 150 OR CPAP 101 OR DOS 171

MGMT 459

Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3

MGMT 456

Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3

MKTG 401

Global pazarlama fırsatları ve zorlukları; ithalat/ihracat işlemleri; yeni pazarların bulunması ve seçilmesi ve bu yeni pazarlarda kullanılacak pazarlama karması; global pazarlarda küçük ve orta ölçekli firmalarin ve büyük çok uluslu şirketlerin stratejileri.

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3
Ön Koşulu: MKTG. 201

MKTG 301

Pazarlama araştırmasının firmadaki ve araştırma sürecindeki rolü uygulamalı proje bazında ele alınmaktadır. Bu doğrultuda, araştırma probleminin oluşturulmasını, araştırmanın tasarımını, veri toplama metodunun belirlenmesini, örneklemeyle ilgili konuları, verilerin toplanmasını ve analizini içeren araştırma sürecinin derinlemesine incelenmesini ve uygulamasını içermektedir.

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3
Ön Koşulu: MKTG. 201 and MATH. 201 or ENGR.201 or ENGR.200 or MATH.211

MGMT 490

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3

MGMT 457

Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3

MGMT 454

Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3

MKTG 402

Stratejik pazarlama planlaması araçlarının pazarlama problemlerinin analizinde uygulanmasını firma, tüketici ve rakabet bakış açısıyla bütünsel ve dinamik bir çerçevede ele alır. Yeni pazarlara giriş ve yeni markaların oluşturulmasındaki stratejilerin yanı sıra mevcut marka sermayesinin korunması ve genişletilmesi ile ilgili stratejileri derinlemesine inceler.

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3
Ön Koşulu: MKTG. 201

MKTG 302

Tüketici davranışı hakkındaki temel teorileri ve bulguları inceleyerek bunları etkin pazarlama stratejilerinin tasarımıyla ve uygulamasıyla ilişkilendirir. Bireysel karar verme ve tüketicilerin öğrenmesi; kültür, sosyal sınıf, referans gruplar, aile ve duruma bağlı değişkenler incelenen konular arasındadır.

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3
Ön Koşulu: MKTG. 201 or consent of the instructor

MGMT 495

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:1.5

MGMT 458

Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3

MGMT 455

Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.

CASE - BUSAD
Lisans
Kredisi:3