Genel Bakış
Baler Bilgin, Koç Üniversitesi İdari Bilimler ve Ekonomi Fakültesi'nde Pazarlama alanında Yardımcı Doçent olarak görev yapmaktadır. Koç Üniversitesi'ne katılmadan önce, Kaliforniya Üniversitesi, Riverside'de Pazarlama alanında Yardımcı Doçent olarak görev yapmıştır.
Dr. Bilgin'in araştırmaları tüketici davranışı ve karar verme üzerine odaklanmaktadır. Zihinsel süreçlerin değerlendirme ve karar verme süreçleri üzerindeki etkisini anlamak için deneysel araştırma yöntemlerini kullanmakta ve bu bilgiyi tüketim ve yönetimsel bağlamlara uygulamaktadır. Araştırmaları, pazarlama, psikoloji ve yönetim alanlarında önde gelen akademik dergilerde yayımlanmıştır; bunlar arasında Journal of Marketing Research, Journal of Consumer Research, Journal of Experimental Social Psychology, Organizational Behavior and Human Decision Processes ve Psychology & Marketing bulunmaktadır.
Araştırma Alanları
Hedonik Uyum , Karar ve Değerlendirme , Öznel Olasılık , Yapay Zeka-İnsan EtkileşimiEğitim
Doktora, Florida Üniversitesi
Yüksek Lisans, Illinois Üniversitesi
Lisans, Boğaziçi Üniversitesi
Ödüller
Üstün Başarı Ödülü