INTL 101: SİYASET BİLİMİNE GİRİŞ OR PSYC 100: PSİKOLOJİ OR SOCI 100: SOSYOLOJİYE GİRİŞ OR SOSC 101: KENT VE TOPLUM OR SOSC 102: KÜLTÜR VE TOPLUM OR SOSC 104: İNSAN DAVRANIŞI VE İLİŞKİLERİ OR SOSC 105: GÖÇ VE KÜRESELLEŞME OR SOSC 108: ZENGİNLİK, YOKSULLUK VE KALKINMANIN SOSYAL TEMELLERİ OR SOSC 109: BİLİM VE TEKNOLOJİ SOSYOLOJİSİ OR SOSC 110: DEVLET VE TOPLUM OR SOSC 111: POPÜLER KÜLTÜR İNCELEMELERİ OR SOSC 112: MÜZİK VE TOPLUM OR SOSC 114: SİVİL TOPLUM VE DEMOKRASİ OR SOSC 116: GENÇ DEMOKRASİLERİN SORUNLARI OR SOSC 117: MUTLULUK OR SOSC 118: KÜRESELLEŞME VE YANKILARI OR SOSC 119: VERİ VE TOPLUM OR SOSC 120: CIVIL SOCIETY, PHILANTHROPY, AND THE NONPROFIT SECTOR
Çerez Bildirimi
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.